hej igen :D

Okej jag är verkligen extremt dålig på det här..Gav upp de här med att komma ihåg att blogga men nu jävlar ska jag försöka igen :) Ja och så vare ju det här med vad man ska skrvia oxå..ja vi kan ju börja med att livet leker för tillfället, sommaren är snart slut och det är bara 15 dagar kvar till skolan drar igång så måste ju se till att ta vara på tiden som är kvar! Helt sjukt vad sommaren har gått fort..jag tyckte det var nyss jag konfirmerade mig men de va fan i juni början på juli, helt sjukt. Men jag tycker vi har haft en riktigt härlig sommar och vi har haft tur med värdet och ja den har varit helt underbar! Har träffat massa nytt och rolig folk som har gjort att sommaren har blivit så pass underbar <3 Jag är iaf rikigt nöjd med min sommar och hoppas verkligen ni är det oxå! :D ta vara på tiden som är kvar!


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0