Lördag

God morgon världen säg vad som står på jag tror jag drömt och svävar i de blå :D Gud vad härligt det är att drömma och man tror det verkligen är sant fast sen när man vaknar äre inte lika roligt när man innser att det inte var sant..Men aja  det var underbart så länge de varade :) Gårdagen var awsome :D Först vare skola och de gick as snabbt och var hur chill som helst, sista riktiga skoldagen avklarad! Sen blev det och kolla på mopet hjälm med far och hitta en som vi ska köpa sen, åkte hem och stekte och hade inge planer för kvällen. Sen ringde Sofiebäjbi och övertala mig att följa med till falun. Kan då säga att jag inte ångrar att jag följde med! Vi hade så jävla kul och träffade massa trevligt folk :d Sen när det var dags att ta bussen hem vare kaos..HAHA! tänk dig att ungefär 50 pers minst ska på en buss samtidigt och ja resten förstår ni nog..stackars jonas´, hans väska fastnade i dörren! hahahahaahha skit kul xD fast inte för honom kanske (A) De var helt propp fult på bussen så kan då säga att man frös då inte som jag´hade gjort tidigare. En härlig kväll lite segt men hade de inte varit för alla underbara människor man träffade hade det inte varit lika roligt :D ha de bra skum banan! :D// malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0