Onsdag

äre det bara jag som känner att skolan är allt annat än de man vill göra?.. Fy fan va segt de går nu man står ju bara och trampar vatten när man lika gärna skulle kunna vara ute och steka elr något :D Och min "käre" so lärare har fått för sig att vi ska ha ekonomi prov imon :O fy fan ´man fattar typ ingenting! som vad är dom olika ägandeformerna som finns i samhället elr vilka arbetsmarknadens parter är. Man bah what? inte fan vet väl jag xD åh sitter och dreglar framför tv:n mamma sitter och tittar på Nigella och hon gör någon ´hallon glass med choklad fy fan va gott det ser ut! Tror jag går ut och hämtar glassen nu, hahah :D aja ha de bra! // malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0