Lördag

Hej alla underbara människor! En sån jävla underbar dag kan jag bara säga! Var i stallet och red på älskade och fixa hage sen vara bara att slänga sig in i duschen sen kom Julia :) Jag kan då säga att vi är grillmästare :D Hahahah så jävla kul xD sen kom Grilla och lite senare kom även Erik :) Riktigt trevligt förutom att vi såg på saw 5..Jag är så glad så jag tror jag kan spricka de känns nästan som att jag skulle kunna flyga precis  nu på sekunden! Så det är så här de känns? Har nog aldrig haft en sån här underbar känsla! när man är på ett visst humör så stämmer fan alla låtar in på en som nu när jag lyssna på akon beautiful: when i see u i run out of words to say, i would'nt leave u..U'r so beautiful. Aja men nu ska jag se klart på wild child sen ska jag flyga till sängen :) puss och kram skumbanan :d// malin

Kommentarer
Postat av: mammsen

dä ä gött å va kär!!!!!!!!!!!!

Var rädd om dig o lycka till:)

2010-05-30 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0