Söndag

ibland kan jag inte låta bli att tänka på hur svårt vi tkr livet är egentligen men jag menar tänk på dom som blir överlycklig om dom får en apelsin.´Vi är så bortskämmda så vi till och med kan sitta och säga att maten är äcklig va fan äre för fasoner! Jag menar vi borde vara glada för att vi har något att äta och jag blir så¨trött på sånna som går runt och säger åh jag är så fet jag kan inte äta då går jag upp i vikt. Snälla nån va fan ju större man är desto mer att älska. nu menar jag inte att alla ska sitta och äta donken och tro att dom inte går upp i vikt för de gör dom men ändå, va tacksam någon gång! Fråga mig inte varför jag blev och tänka på det där.. Haha aja ville bara säga de :D Dagen förövrigt har varit ganska chill, åkte in till falun med 10.15 bussen för Maddi skulle konfirmera sig :) En jätte fin kf men herre min skapare vad långtråkig! 2 h satt vi där..Sen bar de av hem till maddi där det var lunch och tårta som stod på menyn riktigt gott! :) sen åkte jag hem och chilla och ja nu sitter jag här funderar på att gå och lägga mig för jag är AS trött och kl är bara 20.44..Inte bra xD imon äre skola som gäller fy fan..Men ska bli kul att träffa alla igen har ju inte varit på skolan på nästan 2 v eftersom vi har varit lediga och Orrefors :Dpuss! // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0